Навігація


Пошук
Статистика
Гречани

Хмельничанам представили робочий варіант транспортної мережі міста
Відбулися громадські слухання з питання: “Вдосконалення пасажирсько-транспортної системи м. Хмельницького”. Мешканці міста не залишилися байдужими. Зареєстровано 232 особи, з яких 110 приватних перевізників. Метою зібрання було обговорення результатів дослідження маршрутної мережі громадського транспорту міста, яке проводять спеціалісти Національного університету "Львівська політехніка". Вів громадські слухання заступник міського голови з питань містобудування, землеустрою та транспорту, голова комісії з розробки та впровадження мережі громадського транспорту Іван Прокопець.
Із результатами роботи та робочим варіантом транспортної мережі міста присутніх ознайомив доцент кафедри систем автоматизованого проектування, завідувач науково-дослідної лабораторії ГНДЛ-80 Національного університету "Львівська політехніка" Віталій Мазур.
"Розпочата робота з вдосконалення пасажирсько-транспортної мережі міста 1 квітня 2011 року управлінням транспорту та зв’язку спільно з Національним університетом „Львівська політехніка”. Розробка нової транспортної системи ведеться на основі обстежень і аналізу пасажирських потоків міста та формування базової схеми руху громадського транспорту з визначенням кількості та пасажиромісткості транспортних засобів на маршрутах", - повідомив Віталій Володимирович.
З метою вивчення думки хмельничан проведено анкетування. Із 400 анкет 100 містили конкретні пропозиції щодо вдосконалення транспортної мережі Хмельницького. Дослідники зробили висновок, що транспортники міста мають всі можливості для забезпечення безперебійного перевезення пасажирів, прийнято рішення накрити місто густою транспортною сіткою. Загалом, же в піковий час тролейбуси та маршрутні таксі перевозять по 8 тисяч пасажирів, великі автобуси – 2.
Після загальної інформації присутніх ознайомили із діючими маршрутами та тими, які планують відкрити, щоб покращити транспортну мережу.
Також мали можливість висловитися і хмельничани. Вони порушували такі питання як сполучення мікрорайонів Гречани та Дубове, запуск автобусного маршруту №6, щоб перевозити дітей зі школи після другої зміни (Гречани), перевезення стоячих пасажирів у мікроавтобусах Mercedes Sprinter та відкриття реверсивних маршрутів на Львівському шосе.
Загалом спілкування пройшло досить активно, розробники обіцяли врахувати усі зауваження хмельничан в кінцевому варіанті пасажирсько-транспортної мережі, який буде внесено на розгляд виконавчого комітету Хмельницької міської ради.