У Хмельницькому водіїв "ЕлектроТрансАвтоу" навчали завозити візочників у тролейбус

Розмір шрифту

Для 60 водіїв хмельницьких тролейбусів провели лекцію на тему «Люди з обмеженими фізичними можливостями на дорозі та у громадському транспорті».

27 та 28 вересня активісти соціальної ініціативи "Хтось не зробить" спільно з громадською організацією "Світ без бар'єрів" провели 2 лекції для водіїів КП «ЕлектроТрансАвто». Їх навчали поводитись з інвалідами-візочниками, які рухаються по дорозі або ж хочуть проїхатись громадським транспортом.

- Виникли скарги до підприємства, що водії не виходять до інвалідів-візочників і не виконують своїх обов'язків. а саме посадка-висадка їх в тролейбусі. Тому ми і надумали провести для них роз'яснювальну лекцію. Ми провели 2 лекції, на кожній було по 30 водіїв, - розповідає координатор проекту «Безпека на дорогах» соціальної ініціативи «Хтось не зробить» Сергій Коваль.

Активісти кажуть, що візочники змушені пересуватись містом проїжджою частиною, оскільки доступ до тротуарів через відсутність з’їздів і пандусів є неможливим. І незважаючи на те, що по місту курсує 9 низькопідлогових тролейбусів, які обладнані пандусами, люди з обмеженими можливостями ними скористуватись не можуть. А все через те, що водії не виконують своїх обов'язків і не допомогають візочникам сісти і вийти з тролейбусу.

- Саме тому ми вирішили провести таку лекцію. Також ми розказували водіям, як вони мають себе поводити, коли бачать на дорозі інваліда-візочника і велосипедиста. Вони мають дотримуватись дистанції при обгоні 1,5 метра. І мають пам'ятати, що коли повертають праворуч, то можуть "затиснути" інваліда-візочника і велосипедиста, бо ті, як правило, рухаються повільніше, - каже Сергій Коваль.


 

У КП "ЕлектроТрансАвто" розповіли, що зараз у місті є лише 9 тролейбусів, які обладнані пандусами, ще 7 мають закупити до кінця року. Старі "рогаті" є високопідлоговими, а тому обладнати їх пандусами майже неможливо. Незважаючи на це, директор підприємства Віктор Паламарчук переконує, що для водіїв не менше одного разу на місяць проводяться відповідні інструктажі щодо поводження з людьми, які мають обмежені можливості.

- Якщо водій їде на низькопідлогому тролейбусі, то він має зупинитись, вийти з кабіни, вийняти пандус, завезти візочникика в тролейбус, пристебнути ременем, перепитати, на якій зупинці йому виходити, і потім так само його висадити. Якщо ж це старий тролейбус, то там з інвалідом має бути супроводжуюча особа, яка повідомить водію, що хоче завезти в тролейбуса візочника. Під час руху ця людина має притримувати візок, - пояснює Віктор Паламарчук.

 

Для 60 водіїв хмельницьких тролейбусів провели лекцію на тему «Люди з обмеженими фізичними можливостями на дорозі та у громадському транспорті». 27 та 28 вересня активісти соціальної ініціативи "Хтось не зробить" спільно з громадською організацією "Світ без бар'рів" провели 2 лекції для водіїів КП «ЕлектроТрансАвто». Їх навчали поводитись з інвалідами-візочниками, які рухаються по дорозі або ж хочуть проїхатись громадським транспортом. - Виникли скарги до підприємства, що водії не виходять до інвалідів-візочників і не виконують своїх обов'язків. а саме посадка-висадка їх в тролейбусі. Тому ми і надумали провести для них роз'яснювальну лекцію. Ми провели 2 лекції, на кожній було по 30 водіїв, - розповідає "ВСІМ" координатор проекту «Безпека на дорогах» соціальної ініціативи «Хтось не зробить» Сергій Коваль. Активісти кажуть, що візочники змушені пересуватись містом проїжджою частиною, оскільки доступ до тротуарів через відсутність з’їздів і пандусів є неможливим. І незважаючи на те, що по місту курсує 9 низькопідлогових тролейбусів, які обладнані пандусами, люди з обмеженими можливостями ними скористуватись не можуть. А все через те, що водії не виконують своїх обов'язків і не допомогають візочникам сісти і вийти з тролейбусу. - Саме тому ми вирішили провести таку лекцію. Також ми розказували водіям, як вони мають себе поводити, коли бачать на дорозі інваліда-візочника і велосипедиста. Вони мають дотримуватись дистанції при обгоні 1,5 метра. І мають пам'ятати, що коли повертають праворуч, то можуть "затиснути" інваліда-візочника і велосипедиста, бо ті, як правило, рухаються повільніше, - каже Сергій Коваль. У КП "ЕлектроТрансАвто" "ВСІМ" розповіли, що зараз у місті є лише 9 тролейбусів, які обладнані пандусами, ще 7 мають закупити до кінця року. Старі "рогаті" є високопідлоговими, а тому обладнати їх пандусами майже неможливо. Незважаючи на це, директор підприємства Віктор Паламарчук переконує, що для водіїв не менше одного разу на місяць проводяться відповідні інструктажі щодо поводження з льдми, які мають обмежені можливості. - Якщо водій їде на низькопідлогому тролейбусі, то він має зупинитись, вийти з кабіни, вийняти пандус, завезти візочникика в тролейбус, пристебнути ременем, перепитати, на якій зупинці йому виходити, і потім так само його висадити. Якщо ж це старий тролейбус, то там з інвалідом має бути супроводжуюча особа, яка повідомить водію, що хоче завезти в тролейбуса візочника. Під час руху ця людина має притримувати візок, - пояснює Віктор Паламарчук.