В гостьовій книзі знаходяться архівні записи!
Залишати повідомлення в книзі тимчасово неможливо в зв'язку з проведенням профілактичних робіт!
Дата завершення робіт невідома, просимо вибачення за незручності!

30. Єгор | Хмельницький - [07.11.2015 21:35]
Вибачте на маршруті № 8 переіменовані

Admin: Шановний пане Єгор! Повідомляю, що на сьогоднішній день покажчики маршруту №15 майже готові, ті тролейбуси які їздять в м-ні "Дубове" а саме: 214 та 215 отримати їх ще не встигли. З часом тролейбуси будуть їздити вже з новими покажчиками.

29. Єгор | Хмельницький - [07.11.2015 21:34]
Коли будуть переіменовані трафарети на маршруті № 15 адже на маршруті № 15 вже переіменовані

28. Альона | Хмельницький - [05.11.2015 22:21]
Доброго вечора! Вчора їхали тролейбусом № 16а десь приблизно коло 15.00 сіли біля Речового ринку. Прикро що кондуктором працює молодий хлопчина, який не те що не володіє нормами єтики і культури, а просто вважає, що якщо він кондуктор, то він "ЦАР ТРОЛЕЙБУСУ". Вигнав чотирирічну дитину зі свого місця, там де в принципі й написано"МЕСТО ЦАРЯ" але й старші кондуктора маючи виховання поступаються дитині місцем. Але ж де там. На зауваження, хамить. Посилає вчитись в школу, і ще запропонував мені не користуватись тролейбусом. Він ж зарплату отримує не з тих бабусь, які стали на його захист і сказали що в 4 роки дитина мала б поступитись місцем, а з таких, як я до прикладу, хто в руки йому кладе 1,50. І ще, збирає талончики з людей при виході. Це як назвати?

Admin: Шановна пані Альона!
Ми обов'язково візьмемо до уваги даний факт якщо дійсно стане відомо, що це мало місце бути.
Якщо це підтвердиться то з кондуктором буде проведено окрему виховну бесіду.

27. Марія | Хмельницький - [04.11.2015 18:28]
Прошу передати слова подяки водіям тролейбуса №273 за прекрасну роботу.

Admin: Шановна пані Маріє! Слова подяки водіям тролейбуса №273 вже передано. Дякуємо!

26. Татьяна | хмельницкий - [04.11.2015 09:01]
Доброго дня! По-перше, хочу виразити подяку керівництву комунального підприємства за розробку даного сайта)))). Наразі маю таке запитання: моїй дитині потрібно буде самостійно добиратися до школи із вулиці Шевченка, і нам якраз підходить маршрут номер дев'ять, який проходить неподалік під колегіуму і. В.Козубняка (зупинка є навпроти Управління статистики). Але, як мене відомо від мешканців мікрорайону, тролейбуса за цим маршрутом потрібно чекати дуже довго.Я знаю, що у кожного водія тролейбуса є свій розклад, згідно якого тролейбус у конкретний час повинен знаходитись на тій чи іншій зупинці. Скажіть, — чи можливо такі розклади або в розрізі маршрутів, або в розрізі зупинок громадського автотранспорту зробити якимось чином доступними для мешканців міста-користувачів послуг вашого комунального підприємства? Думаю, це моє прохання підтримає левова частка хмельничан. Завчасно вдячна за розуміння.

Admin: Шановна пані Тетяно! Вдячні за звернення і хочу повідомити наступне: Графіки-інтервали руху громадського транспорту (тролейбусів) розміщені в верхньому меню в кінці а саме "Графіки".

25. Андрей | Хмельницкий - [31.10.2015 22:17]
Уважаемая администрация! Прошу передать слова благодарности водителю троллейбуса ЗИУ-682Г №005 который каждый день ранним утром пробуждает наш город по маршруту №16. Очень хороший человек, вежливый и настоящий мастер своего дела. Хотелось бы чтобы это были не просто слова благодарности но и какая-то материальная помощь водителю. Он заслуживает похвалы. Респект троллейбусу №005.

Admin: Уважаемый Андрей! Очень приятно слышать от Вас такие слова за наших сотрудников. Конечно же мы обязательно в свою очередь передадим слова благодарности водителю троллейбуса №005.

24. Тамара | Хмельницький - [28.10.2015 09:46]
Вітаю!Сьогодні їхала на роботу маршутом 7А, тролейбус 272. Поспішала, тому добігала до тролейбуса. Глянула збоку, там ,де звичайно розміщують номер маршруту побачила рекламу. Запитала у кондуктора. У відповідь почула демагогію і хамство.Номер маршруту був збоку біля задніх дверей, але весь запотів і його не було видно.Будь ласка, навчайте кондукторів бути ввічливими. Дякую.

Admin: Шановна пані Тамаро! Ми прийняли до уваги ваше зауваження та обов'язково розберемося в даній ситуації.

23. Вікторія | Хмельницький - [25.10.2015 23:39]
21 жовтня забула парасольку в тролейбусі №14: чорна з білим містом і блискітками, якщо знайшли зв'яжіться за телефоном 0968308168, буду дуже вдячна!

22. Аліна - [22.10.2015 23:32]
Навіщо створювати тоді цю книгу,тільки для побажань!і куди ж скаржитись на ваших працівників????????

Admin: На сайті розміщені відповідні номери телефонів. В гостьовій книзі скарги не розглядаютья, більш того ваше повідомлення може бути видалене без попередження. При наступних спробах писати в гостьову книгу скарги — всі вони будуть знищені. Також будуть знищені і повідомлення з нецензурними виразами та лайками і грубими образами в сторону адміністрації сайту та працівників тролейбусного управління. До чого це може призвести? Це може призвести до того, що гостьову книгу буде заблоковано на 6 місяців.
А і ще одне: «По роботі тролейбусів звертатися за тел.: 2–31–74»

21. Аліна | Хмельницький - [22.10.2015 09:17]
Вашим водіям тяжко відкрити двері коли пасажир підбігає..дуже негарно коли підпігаєш а він перед тобою зачиняє двері і їде...12 тролейбус зеленого кольору зранку робить маршрут озерна катіон..і таке спостерігалось уже не перший раз..робіть щось зі своїм працівником

Сторінки: [1] [2] [3] [4] [5]
Всього повідомлень: 50