Залиште запис в гостьовiй книзi!
Write to our guestbook, please

  Написати  

51. Administrator | Khmelnytsky - [14.07.2017 10:26]
Шановні відвідувачі! Починаючи з 14 липня 2017 року — наша гостьова книга відновила свою роботу після затяжних технічних робіт. Ми знову готові приймати ваші повідомлення. Але майте на увазі, що скарги пишуться в окрему тему на нашому форумі:

http://forum.trolley.org.ua/index.php?/forum/15-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B3-%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D0%B9/

Скарги тут не приймаються і відповіді на них даватися не будуть. Не марнуйте свій час. Ми з радістю дамо відповіді на будь які ваші запитання та пропозиції.

50. Лариса - [13.12.2016 22:01]
Щиро вдячна водію тролейбуса №276 за відмінне кермування та чемність до пасажирів. Попросила жінку водія під'їхати тролейбусом ближче до бордюра так як мені важко сходити. Побільше б таких водіїв. Щиро вдячна ЕлектроТрансАвтоу за чемний та ввічливий персонал. Молодці!

Admin: Шановна пані Ларисо, для нас також дуже приємно, що є такі ввічливі водії. Обов'язково передамо Ваші гарні слова подяки )

49. Елизавета | Хмельницький - [12.12.2016 21:48]
Сьогодні 12.12. О 21.30 водій тролейбусу номер 14 проігнорувала прохання пасажирів про зупинку за вимогою. Приймайте міри, тому що це порушення прав пасажирів. Між зупинками района лікарня та інститут економіки та управління є обладнанна зупинка шиномонтаж. ЧОМУ. Я. ВРАХОВУЮЧИ ПОГОДНІ УМОВИ МАЮ ПОВЕРТАТИСЯ ПІШКИ НА ОДНУ ЗУПИНКУ ЛИШЕ ЧЕРЕЗ ТЕ ЩО ВОДІЙ НЕ ВИКОНУЄ СВОЇ ПРЯМІ ОБОВ'ЯЗКИ.!!!!!!

Admin: Шановна пані Єлизавето! Ми розглянемо Ваше повідомлення обов'язково але:
На зупинці "Районна лікарня" Ви зобов'язані були попередити водія завчасно про зупинку "На вимогу" щоб він зупинився. Зупинка "За вимогою" здійснюється за домовленістю з водієм на попередній зупинці.

48. Тамара | Хмельницький - [04.12.2016 22:13]
Щиро дякую водію тролейбуса 017 за гарну роботу. Чисто, гарно та охайно — в салоні їхати одне задоволення, плавно та спокійно машина їде. Молодці.

Admin: Пані Тамаро — щиро вдячні Вам за гарні слова. Нам дуже приємно ))

47. Світлана | Хмельницький - [02.12.2016 15:37]
Сьогодні супроводжувала людину 79 років інваліда 1 групи по зору на запрошення мера міста на свято до дня інваліда...Сідали об 11–10 в троллейбусі № 11 с бортовим №263. Звернулась до кондуктора-жінки з проханням зайняти її місце, тому що вільних місць не було( можливо дець в кінці салону і були, але ми заходили на середні двері і проходили до місць для інвалідів)...Мені відмовили і взагалі кондуктор сказала, що то не її справа...Історія повторилась і на зворотньому шляху в тролейбусі з бортовим №282 о 13–30 біля філармонії...Обидва рази місця звільнили добрі люди, але також похилого віку. А де ж робота кондуктора? Невже у них в посадові обов"язки входить тільки збирання грошей за квиточки? На сайті я побачила, що з водіями (60 чол) провели у вересні роботу з питання перевезення громадян з обмеженними фізичними можливостями...А кондуктори? Про свято інвалідів взагалі не чули, в троллейбусі № 263 кондуктор мені нагрубила, що я зранку дома не посварилася і тепер її достаю...Я взагалі-то викладач за освітою і покликанням і ніколи не закриваю очі на безлад, особливо у громадському транспорті. Кондуктору тролейбуса з бортовим 263 я обіцяла, що свої посадові вона ще сьогодні розкаже керівництву... Успіхів!

Admin: Шановна пані Світлано! Ми обов'язково візьмемо до уваги Ваше повідомлення і розберемося в даній ситуації. Приносимо свої вибачення за те, що так сталося.

46. Світлана | Хмельницький - [02.12.2016 15:12]
Скарга на роботу кондукторів

45. Катя | хмельницький - [02.12.2016 09:52]
Доброго дня! сьогодні загубила шапку в тролейбусі №7а, який відправлявся з Раково о 9:00. Як можна було б з вами зв'язатися?

Admin: Зателефонуйте будь ласка до диспетчера в депо 2–31–74.

44. Хмельничанка | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ - [01.12.2016 15:33]
Шановний, Admin, я звичайно визначу бортовий номер даного тролейбусу (№9 відправився від зупинки Героїв Чорнобиля о 16:34 30/11/2016) і напишу офіційну скаргу , вкажу своє ім'я і все що потрібно.

43. Хмельничанка | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ - [01.12.2016 12:01]
30.11.2016 кондуктор трол №9 мені нахамила та відмовилась продати білет, оскільки їй лінь було давати здачу з 200грн (це було о 17 год). Робіть щось із хамством ваших кондукторів !!!

Admin: Шкода, що Вам не вдалося запам'ятати бортовий номер тролейбуса. Це могло б бути корисним як для нас так і для Вас.

42. Таня | Хмельницкий - [26.11.2016 19:15]
Читала в новинах, що планують змінити маршрут тролейбуса №10 з розворотом біля "Хмельцьобленерго" сподіваюся, що цього не будуть робити. Не "вбивайте" цей маршрут, подумайте як мінімум про тих людей що добираються до 16 та 17 школи.

Admin: Поки, що це лише проект ідеї. Ніких змін на даний момент в роботі маршрутів не передбачається.

Сторінки: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
Всього повідомлень: 51
  Написати